5 Eylül 2016 Pazartesi

Kara Liste Denizcilik Firmaları

Kara Listede Olan Denizcilik Firmaları       Беспокойные компаний судоходных компаний в черный список

 

 

 

Denizcilerimizin kara listeye konulan firmaların tartışma platformu

lütfen yazıları yazarken seviyeli ölçülü olalım Unutulmamalıdır ki; kötü söz sahibine aittir.



 
 

Tepkiler:

216 yorum:

«En Eski   ‹Eski   1 – 200 / 216   Yeni›   En yeni»

İyi günler

Blogunuzda firmamızın adının kara liste denizcilik firmaları adı altında yayınlandıgını görmekteyiz . Eksen Shipping Gemi Kiralama , Gemi Alım-Satım ve Brokerlik alanlarında faaliyet göstermektedir. Herhangibir geminin Armatörü olmadıgı icin maas ödemesi ile bir ilgisi bulunmamaktadır. Eksen Shipping isminin bu listeden acilen cıkarılmasını , aksi takdirde hukuki tüm haklarımızın saklı oldugunu bildiririz. Saygılar
Kaptan Erhan Gürsoy
Eksen Gemi Kiralama

aziz torlak nasıl maaşlar zamanında yatıyormu acil cvp bekliyorum

NECATİ KALKAVAN İSİMLİ GEMİ MAAŞ YIYORMU

hacıbekiroğlu shippıng hakkında acil bilgi

Oba Denizcilik personel müdürü Sedef denen kadın dünyada onun kadar yalancı insan yoktur simsarlıktan gelme olup insan kandırmakta birebir oba denizcilikte çalışır ERCAN NAIBOGLU isimli RAYBENSTAR İtalya'da bağlı RIFKI NAIBOGLU Kartal'da kum iskelesinde bağlı 3 seneden beri 1000 kişinin alcağı var bu şirketten çalışanlar 1 ay 2 ay 3 ay çalışıp mecburen ayrılmakta para filan ödedikleri yok. Evini aileni çocuklarını zebil ediceksen bunlara git, ebeni gör.

Evet arkadaş doğru söylüyorsun, bende çalıştım bunlarla paramı alamadım. İstiyorum mahkemeye ver diyorlar sende sıraya gir diyor Sedef denen kadın 1000 kişi var sırada allah belalarını versin zaten vermiş bürsürü köpek toplanmışlar oraya çalıştırdıkları insanlardan beş beter olsunlar çalışan insanların evine icra geliyor haciz geliyor yuvaları yıkıldı insanların allah beş beter etsin onları

canbaz denizcilik hakkında bilgi verebilir misiniz?

ARKADAŞLAR M/F SAMSUN GEMİSİNDEN YENİ İNDİM. REİNA 1 CARPAN ANKARA GEMİSİNİN SİSTIRI AYNI FİRMANIN GEMİSİ (DENİZCİLİK TURİZM VE DENİZCİLİK A.Ş) DENİZ LİNE OLARAKDA GEÇİYOR BURAYA GİDENİN VAY HALİNE 5 AY KALDIM NE MAAŞ NE KUMANYA NE AVANS HİÇ BİR ŞEY YOK GEMİ KAKALAK DOLU HİNDİSTANIN TENHA Bİ ADASINDA ANDAMAN ADALARINDA ÇALIŞIYOR. YAŞAM SIFIR.GİDİCEK OLAN ARKADAŞLARI UYARIYORUM . MAAŞ YOK BEN GEMİDEYKEN 2 DEFA AYTİYEFE VERİLDİ ANCAK 1 MAAŞ KURTARA BİLDİLER. BENİM 2 AYLIK MAAŞIM İÇERDE. DİKKATLİ OLUN KANDIRILMAYIN .BU KAN EMİCİLERİ KARALİSTEDE GÖRMEK İSTERİZ

yıltur denizcilik nasıl acaba arkadaşlar

Oba denizcilik ercan naiboglu firmasi hqkknda bilgisi olan varmi maaslari odyrmu

yılturda çalıştım maaş ödemiyor bir gemisi var tınaztepe s uçan kuşa borcu var kendisi cipbe bini yor çalışanlara para varmiyor

özpınar denizcilik şrketi hakkında bikgisi olan varmı acil cevap bekliyotum

canbaz denizcilik hakkında bilgisi olan var mı m\v ata gemisi

GEMİYE MLC Yİ ÇAGIRMAK İÇİN NE YAPMAM LAZIM LÜTFEN CEVAP

Denizcilik bitmistir beylerr

Arkadaşlar, Seta Grup bünyesinde olan EFYA DENİZCİLİK de bu listeye eklenmelidir. Kuzenim Efe Yağız gemisinde yağcı olarak çalıştı. Personel maaşını alamayıp şirketi mahkemeye verdi. Üzerinden birkaç sene geçmesine rağmen gemi personeli hala maaşını alamamıştır.

ROYALMAR Denizcilik hakkında bilgisi olan varmı arkadaşlar .maaş ödemesi falan düzgünmü lütfen acil bilgi teşekkür ederim.

Arkadaslar Deval denizcilikde çalışmak isterseniz bikaçdefa duşunun

TRANSAL DENİZCİLİK STAJYER MAAŞINI BİLE TAM YATIRMAMAKTADIR.AYNI ZAMANDA TUDEV GİBİ KALİTESİZ OKULDAN MEZUN OLMUŞ KALİTESİZ ÇARKÇIBAŞI(NY) VE 2. ÇARKÇILAR(YT) ÇALIŞTIRMAKTADIR.
BAFİARANER

feyz denizcilik isimli firmanın sea feyz adlı panama bandıralı gemisine 2. kaptan olarak çagrıldım.6 aylık kontratı gemide yaptık.sadece gemide 1 sefer yaptım.draf ve stabilite hesaplarını iyi bilmeme rağmen kaptanın son seferi olması ve kaptan isteği ile son yük hesabını kaptan yapmıştır.14 temmuzda gemiye katıldım 5 ağustosda gemiden ayrılmam istendi.bizi değiştirmeci çağırmışlar.bu firmaya dikkat edin maaş veriyor ama böyle haksızlıklar yapıyor.

KARA LİSTE DENİZCİLİK FİRMALARI'NA
Deval Denizcilikta Eklenmesi Lazım

Alnak Denizcilik ve Kanlar Denizcilik Altıntaş Mermer Firmasına ait gemiler ücret ödememektedir.4,5 ay maaş daima içeride kalmaktadır ilgililerin dikkatine.Kumanyalarında daima sıkıntı vardır.

Mersin Taşucunda bulunan ve AKGÜNLER Denizcilik olarak bilinen firma (yabancı bayrak) Kontrat yapmamakta ve bununla beraber çalıştığınız süre ne olursa olsun aldığınız hizmeti liman başkanlığına işletmek istediğinizde kontrat olmadığından hiç bir işe yaramamaktadır. Sırf firma sigorta ve bazı öz haklar için çalışan hakkını arayamamasın diye kontrat yapmamakla beraber bünyesinde çalışan denizcilerin çoğu ya ucuza çalışan hintliler yada evi Taşucunda olan ben evimi görüyorum yeterli diyen tayfadan oluşmakta. Mersin dışından bu firmaya çalışmaya gelen bir çok kişi bu sebeple mağdur olmakta. Ama yok hizmet önemsiz piyasanın altında gemici olarak düşük maaşa sigortasız çalışırım diyorsanız buyurun gidin çalışın. Ayrıca LADY SU adlı gemisindeki personel kamaraları yolculara satılsın diye personeli gemi en altında oluşturdukları odalarda yatırmaktadırlar! (su seviyesi altında)

Bu firmanın kara listeye alınmasını ve insanların bilgilendirilmesini talep ederim.

Gemiciler Denizcilik'te ne sıkıntı olmuş bildirebilir misiniz

ARKADAŞLAR MAKRO DENIZCILIK SENEDE IKI ÜÇ KERE AYTIYEF YAPILIYIR BIRHAFTA ÖNÇE POLON YADA AYTIYEF YAPILDI ETERNITY ADLI GEMISINE NEDEN BURADA YOK

ARKADAŞLAR MAKRO DENIZCILIK BURDA YOK İLGİBÇ SENEDE IKI ÜÇ KRE AYTIYEF YAPILIYOR BITHAFTA ÖNÇE ETERNITIY GEMISINE AYTIYREF YAPTILAR POLON YADA BURDA İSMI YOK NEDEN DEMEK BURDAKI ISIMLER YANLIŞ YAZILMIŞ

Bu yorum yazar tarafından silindi.

Feyz denizcilik için 2 kere düşünün, maaş kusura konusunu bilmem ama armtörü yobazın teki. Deniz çalışanına saygısı yok

Ah transal ah.Yasin Topçuyu çarkçı olarak çalıştıranın ben taaa.

Ulusal ada denizcilik hakkında bilgi alabilimiyim lütfen acil

iyi günler arkadaşlar VERA denizcilik ile 16gün önce 2.kaptan olarak anlaştım. bu pazartesi gemiye katılım olacağını söylemişlerdi. dün sözde personel müdürünün anlaştıkları kişinin adını soyadını bilmemesi sebebi ile uçak bileti almak için aradığında benim meşgule atmamdan dolayı hemen başka adam ayarlamış. personel müdürü İLKER in sözüne güvenmeyin arkadaşlar. resmen yedekte adam tutmak için insanlar ile anlaşma yapıyor. kendini garantiye almak için insanları umursamadan yalan söylüyor.

Canbaz denizcilik nasıl son zamanlarda calısmız birileri var mı?

slm .... ERSAGUN DENİZCİLİK .... hakkında bilgisi olan var mı .... kara listede ..... maaş ödemesi yapıyor mu yapmıyor mu merak ettim ... başka nedenlerden dolayımı var ??

slmlar okan denizcilik efendibaba gemisi maaş ödemesi yapılıyor fakat kritik seviyede navlun parası gelince yada tersane masrafları çok tuttu gecikebilir gibi açıklamalar var
birde gemiye gitmeden türlü yalanlar var makine personeline full otomasyon denilip gemide 6 şar saat vardiya var ayrıca komle yasam mahali temizliği yaptırılıyor inmek istediğinde ise tulum ayakkabı vs parası kesiliyor
genel olarak ssk maaş yatıyor

AYANOĞLU DENİZCİLİK FİRMASINA AİT BİR GEMİ PERSONELİ İLE BİRLİKTE TUNUS LİMANINDA REHİN KALMIŞTIR. FİRMA HİÇ BİR ŞEKİLDE İLGİLENMEMEKTE BİZ TUNUS TA KALAN YAKINLARIMIZ ÇOK MERAK EDİYORUZ HİÇ BİR ŞEKİLDE İRTİBATA DA GEÇEMİYORUZ. 5 AYA AŞKIN SÜREDİRDE MAAŞ ÖDEMESİ YAPMAMAKTADIR. NE YAPMAMIZ KONUSUNDA YARDIMCI OLABİLİRMİSİNİZ.

Gemiciler Denizcilik(Nermin ve Sabahat Telli gemileri) listeden çıkarılmalı. Firma en geç ayın 2si veya 3'unde maaslari hesaba yatirir. Bu firmada calisan gemi personeli varsa onlardan da bilgi alinabilir.

fuden dneızcılık nasıl bır fırma tam olarak ayrıntılı bılen varmı yardım?????????????

Gemiciler denizcilikte (sabahat telli gemisi) kısa sürede olsa çalıştım şahsi sebeblerden dolayi ayrilmak zorunda kaldim kesinlikle kara listede olmayi haketmiyor
maaş ödeme+ssk+kumanya+gemi içi ortam gayet iyi çalışmayı düşünen arkadaşlar tereddüt etmesinler

Kesinlikle katılıyorum bilgi kirliliğinin önlenmesi lazım Liste güncel tutulursa faydalı aksi halde çalışmayi düşünen arkadaşlari yanlış yönlendirir
sabahat telli gemisinde yağcı çalıştım hicbir problem yaşamadım

TRANSAL DENİZCİLİKTE 1 SENE ÇALIŞTIM 1 KURUŞ ALACAĞIM KALMADI İŞ VERENLERDEN ALLAH RAZI OLSUN.... (KUMANYA SÜPER)

OBA OBA Denizcilik sınırlarına yaklaşmayın 8 kişi ayrıldık hiçbirimiz maaşlarımızı alamadık 4 aylık maaş içerde mahkemeye verdik arkadaşın gemide calışdıgı halde burda çalışmadı demişler haram olsun mevlam derki cıkar aheste aheste merdivenden düşüp bitarafına bişey olursa düşünün biraz kimlerin hakkını yediniz

Arkadaşlar Vural denizcilik hakinda bilgisi olan vaemi

DİKKAT:
UMAR Denizcilikle sakın çalısmayin maas odemiyor sgk ya sikayet ettim. Eger sizde calisip maas alamadiysaniz sikayet edin.

Cuma günü canbaz denizcilik firmasının ata gemisine cıkıcam bundan önce Hatice x c gemisinde çalıştım parada sıkıntı yok

Ümraniyede bulunan EcoShips Denizcilik Çalışanına Aylarca Ödeme Yapmayarak Mağdur eden ve gemilerinden ayrıldığında telefonlara dahi bakmayan bir firmadır. Lütfen bu ve bunun gibi firmalara dikkat edelim. yoksa mahkemelerle uğraşıp durursunuz.

Faaliyetlerimiz;

- Gemi Adamı Eğitimi & STCW Kursları
- Gemi Adamı Liman Cüzdanı Çıkartma İşlemleri
- Gemi Adamı Danışmanlık Hizmetleri
- Türk & Yabancı Denizcilik Firmalarına Personel Tedarik / Aracılık Hizmetleri
- Gemi & Liman Acenteliği
- Brokerlik Hizmeti - Gemi Alım & Satım Aracılık Hizmeti
- Yat Organizasyonları
- Yedek Parça Tedariği
- Melbusat Tedariği
- Tersane Personeli Tedariği

http://seahorsedenizcilik.com

+(90) 216 494 2335

Ulusal ada denizcilik ile ilgili bilgi verebilicek kimse varmı?

iyi gunler,
Sana denizcilik hakkinda bilgisi olan var mi? Yurtdisindan bir denizcilik sirketiyiz; sana denizcilik ile isbirligimiz vardi, ama ortadan kayboldular. Deniz Ticaret odasinda hala aktif gozukuyorlar ama telefonlari ve mailleri cevap vermiyor geri donuyor. Eger bilgisi olan varsa sevirim.

Transal denizcilikte makine stajı yapacağım. Bu firma hem kara listede var hem de düzgün maaş ödeyen şirketler arasında var. Kesin bilgi verebilecek olan varsa sevinirim

Arkadaslar selam sevgiler bu firmalarin bir cogunu bilmiyorum ama galata denizcilik llan simsar sirkef vasitasiyla albus denizcilik vasitasiyla mamba b gemisine katildim katilmaz olaydim uc gun bes gun adam calistirip hemen iftira atip islerine son vererek seferleri bedavaya goturuyorlar hurda bir gemi ve yonetim cok kotu kimseye bes kurus odemiyorlar ve galata denizciliginde bu durumlardan ekonomik olarak istifade ettigini dusunuyorum bu sirketle hic bir sekilde diyalogunuz ve isiniz olmasin yemek yom su yok uyku yok geminin makine arizali air condeisin arizali belali bir gemi ve her an batmaya musait bir gemi

Arkadaşlar vera denizcilik hakkında bilgi paylaşımı yaparsanız sevinirim....

Arkadaşlar vera denizcilik hakkında bilgi paylaşımı yaparsanız sevinirim....

İyi günler,

Biz Berke ÇİÇEK in sahibi olduğu Çiçek Tershanesi - Deniz Endüstrisi firmasına ait olan, ECOSHIPS işletmeciliğinde ki M/V BULK FLOWER isimli Türk bayraklı geminin personeliyiz.
5 aydır maaşlarımızı alamamış olmak ile beraber 3 aydır Kamerun ülkesi Douala şehrinde gemimizin arızalı olması sebebi ile mahsur kalmış durumdayız.
En son kumanya ikmalimizi bir ay önce yapmış olup, 15 gündür meyva-sebze ve süt ürünleri gibi gıdalardanda yoksunuz. Gemimizinde bir kaç gün içerisinde yakıtı biteceğinden dolayı, jeneratörlerimizi çalıştıramayacak, elektrik enerjimiz olmaması sebebi ile de gemide yaşam faaliyetlerimizi ( yeme-içme-barınma) sürdüremeyecek durumda kalıcaz.
Armatör ile hiç bir şekilde temas kuramamakta olup, işletmeci firma tarafından ise sürekli oyalama politikaları ile günler geçiştirilmektedir. 3 aydır hapis hayatı yaşadığımız bu yerde, yakın zamanda yaşamsal faaliyetlerimizide yerine getiremeyeceğimiz için hayati tehlikeler yaşayacağız. Elimizden geldiğince Başbakanlığa-Sendikalara-SGK ya-Büyük Elçiliğe bilgi vermiş olsakta hiç bir olumlu dönüş alamadık.
Gemide ki 9 personelde çok mağdur durumdayız. Burada ki sorunlarımızın yanında tüm personel banka kredi borçları, kredi kartı- fatura gibi ödemekle yükümlü oldukları ödemeleri yerine getirememekte ve haklarında işlemler yapılmaktadır.
Bizler ne sadaka, ne de maddi yardım istiyoruz. Bizler alın terimiz olan haklarımızı alıp evimize dönmek istiyoruz.
Ne yazık ki, bir çok yerde olduğu gibi denizcilik sektöründe de iş verenler hukuki açıklardan faydalanıp bizleri bu durumlara sokmaktadırlar. Her ne kadar Türk bayrağı taşısakta, sigortalı olsakta hakkımızı hiç bir şekilde alamamaktayız. Bildiğimiz kadarıyla gemilerin ve şirketin üstünde bir hayli haciz var. Ben 4 aydır bu gemide onlarca insanı alacaklarından vazgeçip gemiyi terk ettiğini gördüm. 4 gemileri var ve 4 ündede durum aynı. Yüzlerce insan ailesinden ayrı kalıp, bu gemilerde alın teri döktükten sonra metelik dahi alamadan evlerine, ailemin yüzüne nasıl bakıcam utancı ile geri dönmüşlerdir.
Bizim isteğimiz, bizlere yardımcı olunması, evlerimize geri dönebilmek ve herşeyden önemlisi göz göre göre insanlara bunları yapan kişilerin bir şekilde cezalandırılmaları, bu haklarını alamayan insanlara haklarının ödenmesidir. Biz denizciler ülkemize yüklü miktarda döviz kazandırmakta ve getirmekteyiz. Her ne kadar bir çok hakkımız elimizden alınmış olsada, bir demir parçası üstünde dünyayı dolaşarak, ağır hayati riskler yaşayarak mesleğimizi icra etmekteyiz. Lütfen bu kanayan yaramıza devletimizin bir merhem olması ve bizlerede yardımcı olmasını önemle arz ederiz.

M/V BULK FLOWER Gemi Personeli

Albus denizcilik, kofso denizcilik ve vera denizcilikten uzak durun arkadaşlar. Hepsi yalancı ve dolandırıcı. Para ödemezler ve kumanya ları çok kötüdür

3 yl once transal denizcilige gittim basvuru icin oranin personel muduru beni kapi disari etti senin tecruben yok diye

transal denizcilk ile ilgili ilk defa maas odemiyor yazilar goruyorum havali bir firmadir bunu biliyorum bence arastirin

arkadaslar her kez kendine yakisani yapar ben transala gitmeye niyetim var yuz yuze gotusucam benim kaybettigim bir sey yok ben gemiye cikarim ortama bakarim iyise devam degilse firmanin eksiklerini yazarak dilekcemi verip inicam bir is yerinde araya filekce girdikten sonra orada durmanin bir anlami kalmaz ne demisler cesaretin bittigi yerde esaret baslar

arkadaslar her kez kendine yakisani yapar ben transala gitmeye niyetim var yuz yuze gotusucam benim kaybettigim bir sey yok ben gemiye cikarim ortama bakarim iyise devam degilse firmanin eksiklerini yazarak dilekcemi verip inicam bir is yerinde araya filekce girdikten sonra orada durmanin bir anlami kalmaz ne demisler cesaretin bittigi yerde esaret baslar

Lidya MARİNA denizcilik hakkında bilgi verir misiniz teşekkürler

Lidya MARİNA denizcilik hakkında bilgi verir misiniz teşekkürler

ERSE Denizcilik hakkında bilgisi olan var mı? Kara listede isimlerini göremedim. Yardımcı olursanız sevinirim. Teşekkürler...

ARKADAŞLAR ALBUS DENİZCİLİĞİN MAMBA B GEMİSİNE FİLAN GİTMEYİN. MAAŞINIZI DAHİ ALAMAZSINIZ. KUMANYASI BERBAT, YÖNETİMİ BERBAT. MACERA ARAMAYINIZ. ARAŞTIRIN GÖRECEKSİNİZ. AH ALMASINI SEVEN BİR ŞİRKETTT

Bu yorum yazar tarafından silindi.

Veradenizcilik listenizdeyok yada ben göremedim .
maaş ödemiyor herşey sorunlu personel zabit maaşlarını ıtf yaparakalıyor tüm deniz emekçilerinin dikkatine

Erse denizcilik hakkında bilgisi olan varsa donus saglayabilirmi

Aman aman albus denizcilikten uzak durun. Ne maaş alabilirsiniz nede yemek yersiniz. AÇ OTURUN EVİNİZDE OTURUN.

Canbaz denizcilik hakkında acil bilgi verirseniz çok sevinirim

Hacıbekiroğlu denizcilik hakkında bilgi vereblirmisiniz murat hcb 2 gemisi

Albus Denizcilikten ve yan kuruluşu olan kofso denizcilikten uzak durunnnnnn.

ALBUS DENİZCİLİKİN SELAH TERSANESİNDEKİ MAMBA B GEMİSİNDEN AYRILDIM. PARAMI İSTEDİĞİM ZAMAN ÖDEYECEZ DİYİP OYALIYORLAR. BÖYLE BİR ŞİRKETTE ÇALIŞILMAZ. ACABA BENİM GİBİ KAÇ KİŞİ VAR. DÜŞÜNÜYORUMMMM ARTIKKK.

Murat haci bekiroglu ll gemisi alkolik bir kaptani var personele zulum yapiyor, maas odemesi cok gec diyorlar ama ben hic odenmediginden supeliyim

Tek kelime rezil insanlar tarafından idare edilen tek yer ALBUS denizcilik. yanından bile geçmeyinnnn.

ErSe Denizcilik Hakkında Bilgisi Olan Var Mı?

Erse denizcilik simsar gibi görünen piyasada adı duyulmamış bir firmadır. Dolandırıcılığa Gelmeeeee. Dolandırılıyorsunnnn.

Rüzgar denizcilik hakkında bilgisi olan veya çalışan varmı??

Gant denizcilik hakkında bilgisi olan varmi arkadaşlar.

Bu yorum yazar tarafından silindi.
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Bu yorum yazar tarafından silindi.

Wakes&co limited şirketi berbat adamlar tarafından yönetiliyor ve hiçbir personel maaş alamaz ve doğru düzgün hiçbir kumanya ve malzeme gelmez

İnci Denizcilik Hakkında Bilgisi Olan Varmı ??

İnci Denizcilik Hakkında Bilgisi Olan Varmı ??

Selam iyi gunler transalda reislik yaptim ve yeni indim gemiden maas odemeleri bir sy geriden veriyor ve kumanya sikitiliydi zeytin ve cay olmadan kahvalti yapariz diyosan git oraya

Selam iyi gunler transalda reislik yaptim ve yeni indim gemiden maas odemeleri bir sy geriden veriyor ve kumanya sikitiliydi zeytin ve cay olmadan kahvalti yapariz diyosan git oraya

Bu kadar aci cektin adini niye yazmiyorsun

Bu kadar aci cektin adini niye yazmiyorsun

Ruzgar denizcilik hakkında bilgisi olan varsa yazsın lütfen teşekür ediyorum

Ruzgar denizcilik hakkında bilgisi olan varsa yazsın lütfen teşekür ediyorum

Rüzgar denizcilik Hakkında bilgi sahibi olan paylaşımda bulunursa sevinirim şimdiden tşkler

Arkadaşlar rüzgar denizcilik le ilgili bilgisi olan varmı lütfen cvb yazarmis iniz

Arkadaşlar rüzgar denizcilik le ilgili bilgisi olan varmı lütfen cvb yazarmis iniz

rüzgar denizcilik hakkında bilgisi olan var mı

Ben de merak ediyorum bilen biri yazsın

Ben de merak ediyorum bilen biri yazsın

Rüzgar Denizcilik hakkında bilgisi olan varmı?

OBA/NAIBOGLU kesinlikle gitmeyin arkadaslar.. Soylenenler kadar var. benim de cok canımı yaktılar. meslegi birakın yinede gitmeyin oraya.

Yaw Samit bilmeden konuşma amk

Sana da yazıklar olsun Samit

Ver numaranı samittin ödemezsen baska dilde konuşurum senle ...

Rüzgar denizcilik hakkında bilgisi olan var mı??????????

Birşey öğrene bildinizmi????

Rüzgar denizcilik hakkında bilgisi olan var mı

rüzgar denizcilik hakkında bilgisi olan varsa buyursun ben ofislerine gittim 32 yıllık bir acente firmasıyız dediler ama ağızlarından sahtekarlık kokusu geliyordu bide cüzdana 2200 tl istiyorlar

Bana cüzdan için 1800₺ demişlerdi

rüzgarla görüştüm 1800 tl istiyorlar belge için bu para devletemi şirketemi gidiyor birde rüzgar denizciliğe güvenebilirmiyiz büyük bir firmamı

Ruzgar denizcilik giden basvuran çalışan yok mu ???

Ruzgar denizcilik tam bi dolandırıcılık arkadaşlar ben dolandırıldım oyuna gelmeyin kursa gelmenize gerek yok diyolar parayi alınca iki sonra zorunlu kur var deyip sizi çağırıyorlar yani sizi caydirmak için ellerinden geleni yapıyorlar ben tavsiye etmem paramin izi boşa vermeyin siz vaz geçince parayi iade etmiyorlar ona göre benim param gitti serefsizlere

Ruzgar denizcilik tam bi dolandırıcılık arkadaşlar ben dolandırıldım oyuna gelmeyin kursa gelmenize gerek yok diyolar parayi alınca iki sonra zorunlu kur var deyip sizi çağırıyorlar yani sizi caydirmak için ellerinden geleni yapıyorlar ben tavsiye etmem paramin izi boşa vermeyin siz vaz geçince parayi iade etmiyorlar ona göre benim param gitti serefsizlere

Bu yorum yazar tarafından silindi.
Bu yorum yazar tarafından silindi.

Mil denizcilik Hakkı'nda bilgisi olan varmı arkadaşlar?????

O kardeşim Ömer baksana SAMİTTİN ESİROĞLU gemide kontrat attım diye yazmış. Armatör ne zamandan beri gemide kontrata atıyor. Adi heriflerin milleti dolandırmak için yapmadıkları yok. Sözüm ona çok dindarlar. DOMUZLAR. Aman Arkadaşlar aman ALBUS DENİZCİLİK ve yan kuruluşları LİBER ve KOFSO denizcilikten uzak durun. Kumanyaları çok kötüdür. Navlun almadan para ödemiyoruz derler. Yedek parça göndermezler bir şey olunca suçlu ararlar. gönderdikleri kumanya piyasanın en ucuzu ve kalitesizi. nerede son kullanma tarihi yaklaşmış varsa onu gönderirler. Zaten hiç eski personelde çalışmaz yoktur çünkü eski personeli. Samittin Esiroğlu nitelikli dolandırıcıdır. Sizi yalakaları Mustafa ve Mehmet diye arayabilirler. Patron yalakalarıdır. AMAN ARKADAŞLAR BU FİRMALARDAN UZAK DURUNNNN. HARAP OLURSUNUZZZZ. Samittinle ilgili özel planları olan anonim sadece ben değilim demekki bu arada ;)))

İşte albus; kofso veya liber denizciliğin denizcilere borcu olan patronu sözüm ona armatörü (SAMITTIN ESIROGLU)

https://tr.linkedin.com/in/samittin-esiroglu-b5229684 veya
https://www.xing.com/profile/SAMITTIN_ESIROGLU

Gördüğünüz yerde suratına tükürmek 20 sevap kazandırıyor. Baş Nitelikli dolandırıcıdır. Tipini görünce notunu verirsiniz zaten.

Arkadaşlar bu inci deenizcilik hakkında bilgisi olan birisi varsa lütfen yardımcı olabilirmi ilk defa denize çıkıcam veya şirket önerisi olan birisi var ise yazabilir mi ? cevaplarınızı bekliyorum.

Inci denizcilik ile bilgisi olan varmı.Var ise paylaşalım lütfen...

Turkon line kaşif kalkava n berbat 1 yıl calistim

Meh bendende 1800 tl istediler güverte elemanı olmak içinde 2600 tl istediler ve iş garantisi veriyorlar benim biraz garibime giden3000 ile 3500 dolar aylık diyorlar bilmiyorum doğrumu acaba bilgisi olan yazarsa sevinirim

rota denizcilik kocaeli güvenilir mi acaba ?

erse denizcilik sahtekardır

ALBUS DENİZCİLİK SAHİBİYİM TİCARİ OLARAK YAKLAŞIK 11 AYDIR GEMİMİZ TUZLA TERSANEDE PERSONEL DİYE GEMİYİ TESLİM ETTİĞİMİZ VARLIKLARIN SEBEP OLDUĞU HASARLARI GİDERMEYE UĞRAŞIYORUZ.PERSONEL OLARAK ÇALIŞAN İNSANLARLA DİYALOGLARIMIZ HERZAMAN DEVAM ETMEKTEDİR. BORCUMUZ OLANLARA MUHAKKAK BORCUMUZ ÖDENECEKTİR.TAMİRAT BOYUNCA BİZİ TUZLADA DOLANDIRMAYA KALKANLARA İSE BİRKURUŞ ÖDEMEYECEĞİZ.GEMİ İŞLETMEMİZ SÜRESİNCE PERSONELİMİZE GECİKMELERİMİZ OLMUŞTUR FAKAT BİZDEN PARASINI ALAMAYACAK OLAN HİÇBİR ŞAHIS BULUNMAYACAKTIR.KUMANYA İŞİNE GELİNCE DESTEK GIDA VE İHTİYAÇ MALZEMELERİ LTD.ŞTİ DEN ALIM YAPMAKTAYIZ VE ADAM GİBİ BİZLERİ SORGULAMAK İSTEYEN AÇIP BİLGİ ALABİLİRLER.

SİTE YÖNETİM VE KURUCULARINA HAKKIMIZDA YAYINLANANLAR TAMAMEN BİZİ ÇARPMAYA ÇALIŞAN VE HUKUKSAL SÜREÇ YAŞADIĞIMIZ KİŞİ VEYA KURUMLARDIR.SİZE DE İŞLETMEMİZE ARTIK ZARAR VEREN YAYINLARA MUSAADE ETMEMENİZİ RİCA EDİYORUZ.

ÖMER ÖZDEMİR DENEN ŞAHIS BELLİKİ BİZİM GEMİDE HİÇ ÇALIŞMADIN,ÇALIŞMADIĞIN BİR ŞİRKET HAKKINDA BU KİNİN NEREDEN GELİYOR AÇIKLADA GERÇEK MERCİİNİ ÖĞRENELİM.

SİTE VEYA PLATFORM YÖNETİMİ ÖMER ÖZDEMİR GİBİ ALBUS DENİZCİLİK HAKKINDA KÖTÜ,KARALAYICI,TİCARİ GÜVENMİLİRLİĞİMİZE ZARAR VERMEK AMACIYLA YAZI YAZANLAR BU HAİNLERİ ENGELLEYİN.

ALBUS DENİZCİLİK VEYA KOFSO DENİZCİLİKTEN 1 LİRA DAHİ ALACAĞI OLAN İLETİŞİM BİLGİLERİ İLE BİRLİKTE RİCA EDİYORUM BURAYA İSİM VE ALACAKLARINI YAZSIN BEN BİZZAT KENDİM GÖRÜŞÜP ÖDEME YAPACAĞIM.

Öncelikle birine sahtekar diyebilmenin için bir gerekçe sunmanın gerekmekte. Sizin yaptığınız tamamen çamur at izi kalsın

Kimsiniz bilmiyorum ama Erse Denizcilik tamamen resmi ve uzun yıllardır hizmet veren bir firmadır. Sıkıntınız neyse bizle irtibata geçiniz. 05331370626

İnci denizcilik ve vizyon denizcilik maaşlari ödeniyomu güvenilirmi cevap bekliyorum lütfen

İnci denizcilik nasıl sizce maaşı falan guvenilirmi

erhan araz gemisi arazlar denizcilikte durumlar nasıl bilen arkadaşlar yazabilir mi?

Arkadaşım o maaşı zabıt zor alıyor kanmayin belge alicaksaniz Ekol e gidin iskudarda yeri

erse deniziciligi kötüleyenler mine hanım konuşmuş cevap versenize bizde bilelim neyin ne oldugunu

inci denizcilikte tuttturmuş 4750 tl maaş artı tüm sosyal haklar dah aönce çalışanlar gerçek olma şansı var mı sizce?

Vay vay vayyy bazıları konuşmuş. SAMİTTİN ESİROĞLU denen ALBUS VE KOFSO DENİZCİLİK ARMATÖRÜ; yukarıda GEMİSİNDE KONTRAT ATMIŞ ADAM) yazılarında hani Albus ve Kofso Denizcilikte kontrat atmıştın şerefsizzzzz.... http://www.ecalisanlar.net/firma-rehberi/samittin-esiroglu-insaat-939345.html senin ne mal olduğun ortada. Senden adam olmaz. 11 ay; dile kolay söylemesi. 11 ay boyunca senden maaş alamayanlara ne demeli hatta 11 ay ne 20 -24 aydır. Ne anlatıyorsun sennnnn. En yakın zamanda benim kim olduğumu fazlası ile öğreneceksin o sana yetecek. Yeterki şu durumundan ve borçlarından kurtul. Yük bulan kişilere bile borçların var. Senin gibi birine türkiyede bir şey yapamıyorum. Mamba B gemisinin seferi karambolde benim istediğim bir yere çıksın yeter. O zaman seninle fazlasıyla görüşecez. Bak tüyoda vereyim sana (ge;es;eng). Sen kiminle uğraşacağını o zaman öğreneceksin. Daha zamanın çok; karının veya ortağının karısının altındaki kiralık arabalar bmw veya mercedesler. Takıl kafana göre faizin işliyor nasıl olsa. Enin de sonunda elime düşeceksin....

Gariban insanlarin cebindeki parayi alipta melek kiligina burunuyosunuzya pes vallahi

Gariban insanlarin cebindeki parayi alipta melek kiligina burunuyosunuzya pes vallahi

ulusal denizcilik hkkında bilgisi olan var mı?

Ruzgar denizcilikle ilgili bilgisi olan varmi lütfen bilgi veriniz...

Ruzgar denizcilikle ilgili bilgisi olan varmi lütfen bilgi veriniz...

ERSE DENİZCİLİK DOLANDIRICI BENİ DOLANDIRDILAR SIKINTISI OLAN VARSA ARASIN 05063653090 HEPSİ ŞERFSZ

HER İNSAN MUHAKKAK ZORLU BİR SÜREÇ YAŞAR,SEN KİMSEN AÇIK OLARAK BELİRTKİ SENİNLE İLGİLİ PROBLEMİ ANLAYAYIMKİ ÇÖZÜM BULAYIM.ŞAYET AÇIKLAYACAK DURUMDA DEĞİLSEN O ZAMAN ADAM OLMADIĞIN BANA SARFETTİĞİN SÖZLERİ OLDUĞU GİBİ SANA İADE EDİYORUM. KİMSEYE BORCUM KALMAYACAK;SADECE ŞEREFSİZLERLE ÖDEŞECEĞİM Kİ ONLARDAN ZATEN ALACAĞIM VAR.

Erse denizcilik tuğba hanım bravo yukarıda alp kardesimizin yazdığı aklıma takıldı sizi aradım aydinlanmak için fakat rakı masasında olduğunuzu müsait olmadığınızı belirtiyorsunuz yazık size malesef . Hepiniz PiÇ olmuşsunuz . Milletin hayallerini rakı masalarında silip süpürüyorsunuz. Allah belanizi versin

Erse denizcilik mine hanım bravo yukarıda alp kardesimizin yazdığı aklıma takıldı sizi aradım aydinlanmak için fakat rakı masasında olduğunuzu müsait olmadığınızı belirtiyorsunuz yazık size malesef . Hepiniz PiÇ olmuşsunuz . Milletin hayallerini rakı masalarında silip süpürüyorsunuz. Allah belanizi versin

1. 2000$ 2500$ dolar maaş die birşey yok denizcilik yapan arkaşlar bilir senelerce
2. Gemi adamı belgesi 600- 800 tl arası cıkartılabiliyor. Kesinlikle fazla para vermeyin!
3.iş bulma vaatleride üç kağıttır itimat etmeyin !!

Irmak denizcilik hakkında bilgisi olan var mı ? Ve En kolay denizcilik belgesi nasıl alınır-Sıkıntısız bir firma nerden bulunur ?

oncelikle şunu bil ki denizcilik unvanini kullanan herkes denizci degildir simsar ve firma olarak ikiye ayrilir sordugun kisi simsarin simsari

Arkadaşlar rüzgar denizcilik hakkında bilgisi olan var mı lütfen acil bilgi verin burdan veya bu numaradan ulaşırsanız çok mutlu olurum 0536 661 27 71

Başarı denizcilik icin bilgi almak istiyorum acillll.

Başarı denizcilik icin bilgi almak istiyorum acillll.

Rüzgar denozcilik diye bir firma yokmu acaba Merak ettim kimse Fazla yorum yapmiyo 2200 tl istiyolar belgesi icin bide gelmenize Gerek Yok diyolar is garantisi var sozlesme yapiyoruz diyolar guvenebilirmiyiz

başarı denizciliğe sakın gitmeyin dolandırıcı onlar

Rüzgar Denizcilik ile ilgili soru soran arkadaşlar için cevap veriyorum;
Bundan bir - iki ay önce kadar bir arkadaşımla başvuru yapmak istedik, biraz araştırdıktan sonra bu firmanın eski adının Turgutreis olduğunu öğrendik ve bunların dolandırıcı olduğunu öğrendik. Zaten görüşmeye giderseniz çevre esnaf bu konuda size bilgi verebilir. Hergün polislerle gelen dolandırılan insanlar oluyormuş. Bilginize. Ayrıca amacım kimseyi kötülemek falan değil eğer bu yazımı yetkilileri okuyorsa da istedikleri şekilde yasal yollara başvurabilirler. İnsanların ihtiyaçlarından faydalanıp sefasını sürüyorlar bu ve benzeri firmaları Allah'a havale ediyorum. İnşallah haksız kazanç sağlayanların kazandıkları paralar bir yerlerinden çıkar.

Arkadaşlar.bukadar iş bulanlar nasıl buluyo.adamları.denizcilik ticaret odasına.soruyor.yada.üye kaydına bakıyorsun sorun yok.yinede.adam akıllı bi.şirket vardır.ama hangisi.rota.denizciliği sormsk istiyorum.nasıl bi firma.bilen arkadaşlar.yazarmısınız

Arkadaşlar.bukadar iş bulanlar nasıl buluyo.adamları.denizcilik ticaret odasına.soruyor.yada.üye kaydına bakıyorsun sorun yok.yinede.adam akıllı bi.şirket vardır.ama hangisi.rota.denizciliği sormsk istiyorum.nasıl bi firma.bilen arkadaşlar.yazarmısınız

Arkadaşlar saglam guvenilir firma kalmadi galiba issiz kaldik desenize kime guvenecegiz bilmiyorum ama allah rızası için düzgün ödeme hak yemeyen firma varsa lütfen cevap yazın veya tafsiye adeceginiz firma farsa tel yazarmisinz tesekurler

Ruzgar denizcilik nasil bir firmadir

Ruzgar denizcilik nasil bir firmadir

Arkadaşlar hiç birine inanmayın özellikle RÜZGAR denizcilik tam bir dolandırıcı şirket

Arkadaşlar hiç bir şirkete inanmayın illa bu işe girecekseniz 05464531425 numaralı telefondan bana ulaşıp bilgi alabilirsiniz bende bir mağdur olarak kimsenin daha fazla dolandırılmasını istemiyorum şirketlerin söylediği çogu şey yalan bana ulaşın mutlaka bu işe girmeden önce sonra sizde ben gibi mağdur olmayın

Arkadaşlar bende arkadaşa katılıyorum kesinlikle hiç bir şirkete güvenmeyin bunlar dolandırıcı rüzgar başarı mimmarin inci erse vb benzeri şirketlere kesinlikle güvenmeyin bunlar hep aracı firma biz mağdur olduk siz olmayın gereken bilgi için numaram 0531 585 6893 aklınızda takılan sorular için

VİZYON DENİZCİLİK firmanın sözde yetkilisi samet kara ve yardımcı burcu büşra özdel'in geleceğinize yönelik süslü cümleleri mevcut.kendi paramızı ayağına çağırıp tutanakla vermeye çalışan yanıltıcı bu kişilere itibar etmeyiniz

VİZYON DENİZCİLİK firmanın sözde yetkilisi samet kara ve yardımcı burcu büşra özdel'in geleceğinize yönelik süslü cümleleri mevcut.kendi paramızı ayağına çağırıp tutanakla vermeye çalışan yanıltıcı bu kişilere itibar etmeyiniz

Arkadaşlar mil Marin denizcilik hakkında bilgi verebilecek var mı?

ERSEdenizcilk hakkında bilgisi olan var mıdır

Albus denizcilik sahibi kendine armatör diyen şahıs SAMİTTİN ESİROĞLU alma mazlumun ahını çıkar aheste aheste. Daha gemiden çektiğin bir başka Çoluğundan çocuğundan çekeceksin. Beddualarımız yeter sana. Yukarıda allah var. Sen önce borçlarını öde. Milletede armatörüm diye geçinmeeeee.Borç batağına gömülmüş durumdasın. Destek Gıdaymış. İstersen on destek gıda ilede kötü ol. Ne bok yiyeceksin son şansın oooooo akıllım. ZAVALLISINNNN. Dolandırıcı insanlar grubu Albus denizcilik. ABV (Allah Belanızı Verecek).

Rüzgar denizcilik nasıl bilgi verebilirmisiniz

Rana denizcilik hakkinda bilgisi olan varmi arkadaslar

Rana denizcilik hakkinda bilgisi olan varmi arkadaslar

Rota denizcilik hakkında bilgisi olan var mı

Rota denizcilik 2500 tl para istiyor kart ücreti dahil bir şekild artı evrakları biz hazırlayacaz. Bilgi sahibi olan varsa yardımcı olabilir mi

Bu yorum yazar tarafından silindi.

Tunç mete denizcilik ilke mete gemisi feyz denizcilik, hacibekiroglu tüm gemileri ayrıbir firma olan efendi baba gemisi ve canbaz denizcilik, bayraktar hakkında kara liste diyorum.

Arkadaşlar bu yorumu yapan arkadaş tamamen kasıtlı olarak yapmıştır. Bizim telefonlarımız saat 6:30 tan sonra cevap verilmez çünkü telefonlar mesai saati bitiminde kapatılır. Sadece benim telefonum 05331370626ya akşam çok geç olmadığı sürece açılır ve cevap verilir. Şuna bilinmeli ki hiçbir bayan olsa bile ben rakı masası dayım demez. Böyle bir saçmalık yok. İnsanı gece 11 de ararsanız müsait değilim cevabı alırsınız.

Bu arkadaş tamamen mesaisini bizle uğraşmak için harcıyor anlaşılan. Belgesi çıkartılmış 5 defa işe gönderilmiş fakat hepsinde bir sorun çıkartarak kurs parasını geri alma amaçlı işe gitmemiştir. Sadece kendisinden alınan 300tl iş komisyonu iade edilerek sözleşme feshi yapılmıştır. Bilgi almak için 05331370626

Bu arkadaş tamamen mesaisini bizle uğraşmak için harcıyor anlaşılan. Belgesi çıkartılmış 5 defa işe gönderilmiş fakat hepsinde bir sorun çıkartarak kurs parasını geri alma amaçlı işe gitmemiştir. Sadece kendisinden alınan 300tl iş komisyonu iade edilerek sözleşme feshi yapılmıştır. Bilgi almak için 05331370626

kardeş bende terdüteyim bu ırmak denizcilkle ilgili bir bilgiye ulaş tın mı?

kardeş bende terdüteyim bu ırmak denizcilkle ilgili bir bilgiye ulaş tın mı?

merhabalar. Albus Denizcilik hakkında bilgisi olan var mı? Bu firmaya biz iş yaptık ve karşılığında tarafımıza kendi çeklerini verdiler. Daha sonradan duyduğuma göre bu firmanın çekleri genellikle yazılıyormuş. Doğru mudur?

ulusal denizcilik hakkında bilgisi olan arkadaşlar iyi yada kötü bilgi paylasabilirmisiniz

İnci denizcilik hakkında bilgisi olan varmı varsa bilgi verebilirmi

İnci denizcilik hakkında bilgisi olan varmı varsa bilgi verebilirmi

arkadaşlar rica ediyorum rüzgar denizcilik hakkın da bilgisi olanlar yazsın

Bu aşağılık guruh özlem sezen ve kardeşi hazel sezen é itibar etmeyiniz. Firma yetkilileri olarak bu şahıslara ödedikleri rakamın yarısı eft yapılmış kalan yarısı ile alakali sürekli firmamizi karalayici hareketlerde bulunduklarindan tutanak altına alinarak ödeneceği söylenmiştir. Üstüne ödemelerini almadıkları gibi birde olan rakamın 4 katını isteyerek benim ücretime zam geldi diyerek ne kadar aşağılık varlıklar olduğu hem bizce hemde devletin mahkemeleri tarafından kanıtlanmıştır. Yazdıkları her mecrada savcılık kararı gonderilerek kaldırılmıştır. Bu aşağılık insanlara itibar etmeyiniz.

Geçmiş olsun kardeşim. Mahkemeyle alırsın.

Ulusal insan kaynakları denizcik hakkında bilgisi olan var mı arkadaşlar

Ulusal insan kaynakları denizcik hakkında bilgisi olan var mı arkadaşlar

Kardeşim ben buraya başvurdum sürwjli beni arayıp ne zaman geleciğimi soruyodular sorarım sana hangi iş veren işçinin peşinde o kadar koşmuşutur ayrıca telefon bana 1800 tl istediler görüşmeye gittiğimde de bu fiyat 2850 tl oldu beni 4. Kaptanlığa kadar çıkaracaklarını söylediler bunlar dolandırıcı dikkat edin 3000 dolar felan hepsi hikaye

Birde eceye inanma tatlı dilli olabilir

Damla denizcilik hakında bilgisi olan varmi

Damla denizcilik hakında bilgisi olan varmi

Uzun sureli olarak gemilerde calismak istiyorum yalniz tek sıkıntım dürüst firma bulup gemici sertifikasi alabilmem icin kalacak yer lazim bana,karadan sıkıldım insanlardan sıkıldım hayatımı gemilerde çalışarak kazanmak istiyorum varsa bana gecici olarak kalabilecegim yer gosteren geleyim sertifikayı alıp gemiye çıkayım 5465949032 32 yas, uni mezunuyum

inci denizcilik barboros ,matafora , çaka bey ve yakamoz denizcilik hakkında yorular lütfen

Arkadaşlar ben bu işe yeni başlicak olan bi kardeşinizim . ROTA denizcilikle görüşmeler yaptım 1800 tl istiyolar . bana öneride bulunabilecek kişiler varmı acaba

Arkadaşlar ben bu işe yeni başlicak olan bi kardeşinizim . ROTA denizcilikle görüşmeler yaptım 1800 tl istiyolar . bana öneride bulunabilecek kişiler varmı acaba

Rota denizcilik bilgisi verin lütfen

«En Eski ‹Eski   1 – 200 / 216   Yeni› En yeni»

Yorum Gönder

Denizcilerimiz.Com

.

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More