Denizcilerimiz Canlı Yayını

3 Şubat 2017 Cuma

Kara Liste Denizcilik Firmaları

Kara Listede Olan Denizcilik Firmaları       Беспокойные компаний судоходных компаний в черный список

 

 

 

Denizcilerimizin kara listeye konulan firmaların tartışma platformu

lütfen yazıları yazarken seviyeli ölçülü olalım Unutulmamalıdır ki; kötü söz sahibine aittir.



 
 

Tepkiler:

172 yorum:

Efemay denizcilik hakkında bilgi almak istiyorum lütfen

Bu yorum yazar tarafından silindi.

Slm Arkadaslar batak hane capulsularina aldanmayin yazik paraniza bunlarin gozu kara bunlar sizin son artik bicak kemige dayandi birkac kisi birlesip savciliga verene kadar keselerini doldurup malesef dukkani kapatip adres degistiriyolar artik ev adresi ara sonuc alirsiniz bu arada kese dolmustur artik iceri yatma vakti 3 veya bes yil icerde calissa o kadar para yapamaz sonuc bu bunun aynisini yasayanlar var simdi bu isi yapanlar icerde idi evet arkadaslar bu blogu yayinliyan benim denizciyim 35 yildan fazla olmustur amerikada yasiyorum sikildimda turkiyedeyim vaktim oldunda bakiyorum bu sira baya bi yazi kirliligi oldu sildim kusura bakmayin yazilari yazarken baskalarinin yasamisligini anlatmayin kendinizi ve nasil yardimci olurum denizci arkadaslarima bu sekilde yazilarinizi yazin bu blogu hazirlayan ben ticari maksatla hazirlanmamistir birisi yazmis benim yazdigim birbaslikla ilgili yazdigim baslik amrikada gemi adami cuzdani cikarmak la ilgili yazim bunu ben cikardim cunku turkiyeden hizmetim var 35 yil beni yazimla itham ediyor simsarlara benzeterek neyse cahilligine vererek yazisini sildim bazi resimler var o resimlerdeki arkadaslarla calisan varsa benim nasil bi aktif insan oldugumu sorsunlar kalin saglicakla yardimlasmayi esirgemeyin bu blogu sizin icin actim google kapanana kadar acik kalacak soracoginiz sorulara elimden geldigi kadariyla cevap vermeye calisirim klavyem ingilizce imla hatalari vardir kusura bakmayin.

BİLGİSİ OLAN HERKESE SORUYORUM: MAVİ MARMARAY DENİZCİLİK ŞİRKETİ İLE İLGİLİ BİLGİSİ OLAN VARSA LÜTFEN HABER VERSİN EPOSTAM ali_1997aygun@hotmail.com

Stella denizcilik ile ilgili bilgisi olanlar yorum lütfen

Stella hakında bende bilgi almak istiyorum

rota denizcilik hakkında bilgi almak istiyorum

Arkadaşlar olive denizcilik için başvuru yapacaksaniz Asla ve asla yapmayın derim babam iş başvurusu için gitti yazık değil mi babama ilk 3 bin lira sonra arta arta gitti paralar size 3 bin dolar vercez dediler o kadar hepsi yalan Allah muHammed askına kanmayın o serefsizlere bizim canımız yandı sizin yanmasın olive denizcilik

Peki hangi firmaya gidilir givenilir benim esim gitcek durumumuz kotu aylardir issiz baska.caremiz kalmadi bir fikir verirmisiniz

Bu yorum yazar tarafından silindi.

Kardeşim rota denizciliğe giris yaptıysan bu numaraya ulaşabilirmişin 05345759193 bende basvurucgum bilgi alayım senden

Beyler selam bugün konuştum daha sakın ola bulaşmayın brn şikayet ettim avukata paranız yanmasın

ben umubey denizcilik müdürüyüm.evet erse umurbey oldu. doğrudur. fakat isim değiştirmek ticari bir faliyettir. frmamız aynı yerinde aynı kadroyla işlerine devam etmektedir. isim değiştirmek farklı bir maksatla yapılmış olsaydı adres te değiştirilirdi. bu bilgi tamamen firma karalamak üzerine yapılmıştır

Merhabalar. Aşçıyım gemiye yeni çıkıcam. Acil iş arıyorum. Bildiğiniz güvenilir firmalar var mı acaba? Tüm belge ve sertifikalarım mevcuttur. Pasaport ve vizem vardır. Geri dönüş yaparsanız sevinirim. Teşekkürler şimdiden...

Bu yorum yazar tarafından silindi.

Zavalli insanlari kandiranlari davet edip is vaadiyle 850 tl lik kursa 3000 tl almak ve masraflarini karsilayacagiz diyip 3000 tl yi aldiktan sonra kurs yerin koceli ister git ister gitme manasinda mesaj atan ve gerikalan masraflari yine kisiye odettiren bir yeri karalamak tabiki yanlis olur cunku guclu olan siz ezilen yine gariban....

Yön dedenizcilik hakkında bilgisi olan varmi, bir iş teklifi aldım firma hakkında bilgim yok

merhaba arkadaşlar size bir kaç sorum olacak deneyimli arkadaşlar eğer ki yardımcı olurlarsa çok sevinirim. Gemilerde sağlık çalışanı(hemşire/sağlık memuru) olması zorunluluğu var mı ve alım süreci nasıl işliyor ?

Bu yorum yazar tarafından silindi.
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Bu yorum yazar tarafından silindi.

Arkadaşlar denizcilik adı altında birsüru kurs var bi de bunlar gibi hizmet verdigini yuksek maas vericem diyen simsarlar var kurs fiyatlari 1000 ile 1500 arasi simsarlar 3000 ama 2000 e de razi cunku bir cabasi yok is var yuksek maas der inanmayin piyasa da is bulmak cok zor is yok cunku tecrubbe yok meslek tecrubesi degil denizci tecrubesi

Bu yorum yazar tarafından silindi.

Arkadaslar denizci olmak için fazla para vermeyin ben 2500 tl verdim
Ama kursun degeri 850 tl oldugunu ogrenince canim cok sıkıldı dedimki is bulurum oderim ama is de yok

Oturduğu yerden bütün herkesi bilgilendiren ve sorulara cevap veren birileri var cunku para tatlidir ya kabul ederse...

Ben derim ki bu yol cok karanlik
Ben gucum yettigince insanlari bilgilendiriyorum yorum yapan birsuru arkadasim var hepsi hakli ve caresiz

Kurs yerinde ağlayanlar ve dogu Anadoludan gelenler bile var sadece. Is istediler tek suclari biraz daha iyi gelir istediler bu durumda kendilerine yapilan bu duygusuzca ve merhametsizce davranisa bir karsilik veremediler cunku fakir ve yoksundular

Bunun icin limana gidip bilgi almaniz gerekmektedir eger bu sorularinizi burada veya is olanlarinda ararsaniz biraz maddi sıkıntiya dusebilirsiniz

Karakoy liman amirligine gidin

Selam arkadaşlar. Bende şuan kursa gidiyorum kısmetse yakın zamanda işe başlıycam benim şirketimiz Umurbey Denizcilik. Biz iki arkadaş yaklaşık iki sene önce o zamanlar ismi erse denizcilik ti kadıköy deki ofise Mine hanımın yanına gittik ve kurs kaydı yaptırdık. Ben ailevi sebeplerden dolayı devam edemedim kursum iptal oldu. Arkadaşım devam etti ve belgesini aldı. Aldıktan sonra işe de başladı. İlk 1 2 ay çok yüksek maaş alamadı acemi denizci olarak ama sonrasında yurt dışına çıkınca iyi maaşlar almaya başladı. Ben ise sorunlarımı hallettikten sonra tekrar Mine hanımın yanına gittim. Gittiğimde Umurbey Denizcilik ismiyle karşılaştım. Önce tereddüt ettim acaba girsem mi diye sonra girdim. Mine Hanım oradaydı. Benimle ilgilendi bilgilerimi çıkardı yeniden kayıt yaptı daha önceki yaptığım ödemeyi toplam tutardan düştü. Şuan eğitimden. Şimdiye kadar ben bir sorun yaşamadım. Eğer bir sorun yaşarsam buradan mutlaka bilgilendirim.

arkadaşım öle havadan yorum yapmak kolay. yok şu kadar kurs parası yok bu kadar maaş. ucuza belge almak istiyorsan direk kursa başvuracaksın 1500 tl kurs paran ama eğer çevren yoksa iş bulamazsınız. çevrem yok diyorsan mecburen aracıya gideceksin. aracıda tabiki kendine fiyat farkı alacak ve anlaşmalı kursu nereyse sizi oraya gönderecek. hem aracıya gidip hemde yok ben o kursa gitmem yok ben aradaki farkı vermem diyemezsin. kimse babanın oğlu değil senin keyfine göre iş yapmaz. kursa gidip belgeni aldıktan sonra aracı firma seni öle yada böyle bir işe mutlaka yerleştirir. birkaç ay çalışırsın tecrübeni kazanırsın ondan sonra o rakamları alırsın. kimse 3 kuruşa gemide çalışmaz. bilende konuşuyor bilmeyende.

Arkadaşlar peki bu rıhtım denizcilekle bilgisi olan varmı ilk başta bnden 1.800 TL araştırmasını yapıyorum bilginiz varmı acaba

şimdi benim kafam karıstı. bugün umurbeye görüşmeye gittim ve yarın kayıt olmayı düşünüyordum. bu kararı almama da orda karşılaştığım iki abi sebep oldu yarın gemiye çıkıyorlarmış. teşekkür için gelmişler. ufak tefek sıkıntılar haricinde hiçbir sıkıntı yaşamadıklarını eğer gemi işi istiyorsam burası işin halledr dediler. sanırım ben şansımı deniycem. o iki abinin heyecanı tüm yorumlardan daha etkiliydi benim için.

Yalani yalanci ile yanlisi cahille asla tartisma cunku yalanciya gercegi cahile dogruyu asla anlatamassin...

Bende umurbey denizciliği..kayıt oldum kapora olarak 1000.tl verdim ..mine ablanin . samimiyetine inaniyorum..bakicaz artık.sonumuz ne olacak eger bir sorun yasarsam..burdan yazarim..insallah yasamam

İyi günler. Ben Azerbaycanlıyım. Ben Zirve denizciliye baş vuru yapdım. Paranı ödedim, sağlamlık kağıtını aldım, amma benim oturma iznim yok diye kursa gidemiyorum. Randebum 5ci ayda. Oturma izni alar-almaz gidecem. Ödediyim paranın kağıdı bende. Möhür de var. Sizler yazıyorsunuz benim de kafam karışdı ve korkdum. Kiminse Zirve denozcilikden ve Cesur bey hakkında bir şey biliyorsa qaqam125@list.ru e-adrese yaza bilirmi? Çok rica ediyorum. Qaqam125@list.ru

IRMAK DENIZCILIK VE ATES DENIZCILIK sahibi aynı kisi Lokman Ates dolandırıcı serefsizin biri aylarca issiz kalmamiza neden oldu 2 kisi 6 bin tokatladi inanmayin laf kasari calisanlarina

Bizde denizciligi tavsiye ederim stella is garantisi yok

MAVI MARMARA DOLANDIRICI

Bizde Denizcilik güvenilir is garantili kurs bitince 10 gün içinde ise yerlestiriyorlar

Aynen benim de Arkadaşım Bizde denizcilige kaydolmuştu onu ise yerleştirdiler bende kayıt oldum.

varna denızcılık hakkında bılgı verebılcek var mı ceraysakarya1925@gmail.com e.postama bılgı atarsa cok sevınırım

yön denizcilikle ile ilgili bende görüştüm beni bu numaradan arayabilirmisinz 553 167 62 69

zirve denizcilik hakkında bilgisi olan var mı

zirve denizcilik hakkında bilgisi olan var mı

merhaba arkadaşlar EA Denizcilik hakkında bilgisi olan var mı?Acil yazarsa minnettar olurum....en iyi yardımı biz birbirimize verebiliriz...

Değerli arkadaşlar amacınız kurs alıp gemilerde çalışmak değil mi? direkt kurs veren yerlere gidin MEB ve Ulaştırma bakanlığı onaylı belge veriyorlar. Mesela Gebze-Kocaeli'de varmış böyle bir eğitim kurumu. Bir tanıdığım söyledi oradan almış belgesini. Adı İnci Denizcilik. İnci denizcilik diye yazdığınızda başka bir yerler çıkarsa isim benzerliği olabilir siz gebze-kocaeli olana bakın. Sorunsuz almış belgelerini hem de bu aracı kurumların verdiği fiyattan çok daha uygun fiyata almış. Hatta numarasını da buldum 0262 644 24 52.

:)))))) tabii karalama kampanyası bedava kardeşim madem çok biliyosunuz verin adınızı soy adınızı telefonunuzu konusalım burdan sallaması kolay yaz paylaş :D

Bizde Denizcilikte fiyat daha uygun ayrıca ise yerleştiriyorlar

Arkadaşlar daha 2 yıl önce denizcilik firmalarına bulaştım para kaptırdım kursa bile gondermediler 3 ay önce işsiz kaldım tekrar yüksek ücretli ilanlar ilgimi çekti 4-5 tane firmayı aradım açıkçası guvenemedim.Aradiklarimdan biri de Bizde Denizcilik ti. Iş garantisi var dediler son bir umut parayı toparlayıp Mardin den ıstanbula geldim kurs bitince toplamda 25 gün sonunda ise yerlesirsin dediler. Kursum bitti 5 gün gecikmeli olarak gemide ise başladım.Su an Kanada ya gidiyorum.En azından güvenilir insanlar varmış dedim dönüşüm 6 ayı bulacak fırsat buldukça tecrubelerimi paylaşacağim .Bu işi yapan çok denizcilik firması var malesef birçoğu bu güveni vermiyor.

bu da yeni taktik tabi kendi kendini övmeler nedense hep aynı laflar vallahi yazık :D

Panama denizcilik hakkında birşey bilen varsa maddi durumum hiç yok o yüzden olan paramda yanmasın arkadaşlar lütfen yardım edin Hsyn6363@icloud.com adresine mesaj atın

Bilgiye ihtiyacım var lütfen yardımcı olun

İnci Denizcilik hakkında bilgisi olan var mı arkadaşlar nasıl bir firma bu

Arkadaslar kendim kirgizistan vatandasiyim gemi isine girmek icin cok para harcadim sakin hic bir firmaya guvenmeyin gemi isine toplamda 12 bin teleden fazla para harcadim bir sure firmaya bas vurdum herpsi dolandirici cikti basari denizcilik rota denizcilik ritim denizcilik alize denizdicilik kimseye para verip paranizi harcamayin hepsi dolandirici gemi isi yalan bir is saadece para aliyolar bir pok yaptigi yok saglam bildiginiz firma varsa bana yaza bilirmisiniz

Bu yorum yazar tarafından silindi.

Bana sorarsaniz hic bulasmayin ne is bulursun ne de o mavi sulari gorursun paran yanar hele ki benim gibi inanipta 1800 tl verirsen para cop 1800 ile kalmiyo saglik pasaport kurs masraflari eger bir kurs gorceksen bunun bedeli 1800 degil 1000 tl dir ..Her kuru lafa da inanmayin piyasa da is yok ama avci cok anlayan anladi ati olan uskudari gecti...

Kemal reis denizcilik nasil e postam atmacaahmet555@gmail.com haber bekliyorum

Arkadaşlar kesinlikle ve kesinlikle riayet etmeyiniz ve aldanmayınız umurbey denizcilik sizi mağdur edip işlemlerinizi yapmayacaktır ben mağdur oldum siz olmayın

Arkadaşlar kesinlikle ve kesinlikle riayet etmeyiniz ve aldanmayınız umurbey denizcilik sizi mağdur edip işlemlerinizi yapmayacaktır ben mağdur oldum siz olmayın

Merhaba. Azerbaycandan yazıyorum. Zirve denizcilik nasil? Güvene bilirmiyim?

Abi sen gitdinmi zirve denizciliye?

inci denizcilikten şikayetçiyim. personel seçimleri oldukça kötü. bilgi almak icin aradığım numaraya çıkan kadın o kadar asabi idi ki bi şey soramadığım gibi beni azarladı. bu konuyu acil olarak çözmezlerse daha çok yere ulasicam. kimse kimseyi böyle azarlayamaz.

Beyler ben Rota denizcilige baş vurdum lütfen daha önceden başvuran olmuşsa bana bilgi verin 05456684635

SELAM ARKADAŞLAR; YORUMLARDAN ANLADIĞIM KADARIYLA BİZDE DENİZCİLİK HAKKINDA GÜZEL YORUMLAR VAR, UMURBEY DENİZCİLİK HAKKINDADA GÜZEL YORUMLAR VAR SADECE BİR TANE OLUMSUZ NOT VAR UMURBEY İÇİN KURSA BAŞLAMADAN ÖNCE İŞE BAŞLAMA GARANTİ SÖZLEŞMESİ İMZALATIYORLARMIŞ BU SÖZLEŞME HUKUKİ DEĞİL Mİ? EĞER HUKUKİ İSE DOLANDIRILAN ARKADAŞLAR BU SÖZLEŞMEYİ Mİ İMZALAMADI YOKSA BÖYLE BİR SÖZLEŞME VARDA HUKUKTA BİR HÜKMÜ MÜ YOK ONU ANLAMADIM...

kendi kendine övgüler yağdıran firmalara hayranım madem çok memnunsunuz yazın ileişim bilgilerinizi arayıp detay alalım sizden diğer form sitelerinde bir sürü kötü yorum var mimlenmiş bazı art niyetli firmalar için hemde adam adını sanını numarasını yazmış fakat nedense övenler hem sahte profil:D

merhaba arkadaşlar bu mavi marmara denizcilik mersin şubesi hakkında bigisi olan varmı bilgisi olan varsa bana bu hesaptan yardımcı olabilir mi acaba mktrc27@icloud.com

Arkadaşlar ben bu işe yeni girecem yön denizcilik ea denizcilik veya nev group hakkında bilgisi olan varsa bana 05386963045 nolu telefona mesaj atabilrmi çok acil

Arkadaşlar bu işe yeni girecem yön denizcilik ve ea denizcilik hakmında bilgisi olan varmı

Beni de kac gündür kemal reis arıyor vaadler sahane ve benden sadece 1500 tl istediler kurs icin zaten limandada bu paraya veriyolarlar kafam karıştı

Ekoş denizcilik hakkında bilgisi olan varmı güvenilirmi?

Reisoğlu denizcilik hakkında bilgisi olan var mı acil yazarsa yada mail atarsa sevinirim emrekaymak18@hotmail.com

Zirve denizcilik hakkında bilgisi olan varsa 0541 5719067 arasinlar beni yada wpden yazsinlar arkadaslar zor durumdayim is ariyorum

Zirve denizcilik hakkında bilgisi olan varsa 0541 5719067 arasinlar beni yada wpden yazsinlar arkadaslar zor durumdayim is ariyorum

Zirve denizcilik hakkında bilgisi olan varsa 0541 5719067 arasinlar beni yada wpden yazsinlar arkadaslar zor durumdayim is ariyorum

http://www.istanbulliman.gov.tr/HizmetDetay/30/Yetkili-%C3%96zel-Gemi-Adamlar%C4%B1-Kurslar%C4%B1

buraya kayıtlı kurslar güvenilirdir.

sağlam firmalar örnek MSC gibi İngilizce Almanca intermediate üstü ise Yabancı gemi firmaları arayın yabancıdan zarar gelmez Alman gemi firmaları sağlamdır sigortma maaş her hakkı sahip İngiliz kanada da öyle

Bu yorum yazar tarafından silindi.

Büyük bi ihtimalle şu an çalışıyorsunuz. Biraz bilgi verebilirmisiniz kime güvenmem gerektiği hakkında hiç bi bilgim Yok

Zirve denizcilik hakkında bilgisi olan varmı arkadaşlar 50 kişi sormuş kimse cvp vermemiş bilen varsa lütfen yardımcı olsun paramızı kaptırmayalım

Gercekten dediginiz kadar saglam firma mi orasi

Bu yorum yazar tarafından silindi.
Bu yorum yazar tarafından silindi.

Zirve Denizcilik hakkında bilgisi olan var mı acaba resepsiyon için başvurdum ama nasıl bir şey ?

Bu yorum yazar tarafından silindi.
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Bu yorum yazar tarafından silindi.

MERHABA ARKADAŞLAR MATAFORA DENIZCILIK NASIL BILGISI OLAN YAZSIN ARKADAŞLAR MAĞDUR OLMADAN BILGU ALMAK ISTERIM GORUSMELEEIMDE IS HAZIR BIRE BIR KALTANLA GÖRÜŞTÜM GUVENEMEDIM

Merhaba arkadaşlar ben yağcı hasan 4 yıldır gemilerde çalışıyorum. 4 yıl önce bende sizin gibi herşeye şüpheli bakıyordum. Merdiven altı firmalar var her sektörde bulunduğu gibi 4 yıl önce birgün denizcilik firmalarını araştırırken zirve denizciliği buldum ve gitmeye karar verdim. Paramı cebime koydum işletmesini aldığımız gemilere gönderiyoruz dedi kurs gördüm sağlık raporumu çıkardım ve tam olarak 6 gün sonra bana iş teklif ettiler. 3800 TL maaş ve sgk dediler işe başladım o gün bugündür çalışıyorum ve çok memnunum allah zirve denizcilik personellerinden de cesur beyden de razı olsun.

Panama denizcilik hakkında yorumlarınızı alabilirmiyim arkadaşlar çok acil

Nirvana denizcilik dolandirimi arkadaslar

Nirvana kemal reis panama mavi marmara rota zirve bunlar hepsi aynı tasa sıçıyorlar arkadaşlar

Kardeş bi bilgi alabildinmi

Kardeş bi bilgi alabildinmi

merhabalar ekol denizcilik ile bilgisi olan var mi

ZİRVE-NİRVANA-YOLCU-ÖNZÜ-HEDEF? bu firmalar hakkında bilsi sahibi olan var mı?

Buradaki yorumlara guluyorum kendi kendine yorum yapanlarmi dersiniz yoksa rakip firmalarin adsiz yorum paylasmasimi... Vallahi komik

Ayrica karalama kampanyasi yapan butun firmalar ile bilisim suclarinda gorusmek uzere... Bakalim kimleer ugrasiyo

Ben 2 yıldır araştırma yapıyorum.her firma kötü olacak değil.hakkı ile çalışan firmalarda vardır.
liman dairesi başknalığı gemi adamı kursları lsitesini zaten burda verdim.gemi alanında iş arayan arkadaşlar ingilizce-almanca yada ingilizce - ispanyolca öğrenin 27 ülke ispanyolca konuşuyor.
buyrun yabancı firmalar:
https://www.hapag-lloyd.com/en/home.html
http://www.vogemann.de/english/
http://www.stenabulk.com/
intermediate üstü yabancıdil konuşamadan nasıl career den başvuru yapacaksınız?
1 Dünyanın En büyük 10 denizcilik şirketi

1.1 1- AP Moller-Maersk Grubu
1.2 2- Mediterranean Shipping Company S.A. (MSC)
1.3 3- CMA CGM Group
1.4 4- China Ocean Shipping Company (COSCO)
1.5 5- Evergreen Marine
1.6 6-Hapag-Lloyd
1.7 7-Hamburg Süd Group
1.8 8. Hanjin Shipping
1.9 9- Orient Overseas Container Line (OOCL)
1.10 10- United Arab Shipping Company (UASC)
MSC ve Maersk line, Vship'in istanbulda büroları var bu tarz firmalar fluently english istiyor.
listedeki germi firmaların internet adreslerinden araştırın iş ilanlarına bakın herkese bol şans

Hocam iyi aksamlar bilgi alabildiniz mi acaba bana kayabilisim2016@gmail.com adresinden mail atarmisiniz.

Arkadaşlar inanmayın hepsi yalan dolan hepsi üçkağıtçı dolandırıcı bu ülkede mühendis ler aylık 2000 dolar almıyor geminin kaptanı bile o kadar almıyor biraz mantıklı düşünürseniz anlarsınız size iş veren biri nie sizden para alsın ki?

Biz Iowa City, Amerika Birleşik Devletleri'nde bulunan Iowa Lutheran Hastanesi temsilcisiyiz, bir kez daha hastalarımız için böbrek almak için buradayız ve onlar kurtarmak için bir böbrek bağışlamak isteyen herkese iyi bir miktar para ödemeyi kabul etmişlerdir. Bir bağışçı olmak ister veya bir Hayatı kurtarmak istiyorsanız, aşağıdaki e-postada bize yazabilirsiniz.

Bu, sizin için tamamıyla zengin olmanız için bir fırsattır. Bizimle% 100 güvenli işlem garantisi veriyoruz ve garanti ediyoruz, her şey yasalara uygun böbrek bağışçılarına göre yapılacaktır.
Artık daha fazla zaman kaybetmeyin, lütfen bize iowalutheranhospital@gmail.com adresinden yazın.
Ayrıca whatsapp +1 929 281 1248 numaralı telefondan bizi arayabilir veya bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Iowa Lutheran Hastanesi.

Irmak Denizçilik ve Ateş Denizçilik aynı Lokman Ateş diye bir şahsiyet dolandırıcı 10 günde gemi adamı cüzdanı çıkartırız dedi 1800 tl benden aldı parayı aldıktan sonra 1 ay dedi paramızda geri vermedi belgeyi alamadım

Irmak Denizçilik ve Ateş Denizçilik dolandırıcı beni dolandırdılar

Teşekkürler Bizde denizcilik ve çalışanları güvenimi boşa cikarmadiniz eşe dosta sizi anlatıyorum benim için yeni bir tecrübe yurt ici gemilerini düşünüyordum ama sayenizde uluslararası sulardayim yaşamak güzel şey $$$

Slm Tüm denizci arkadaşlarımıza hakkımızda yapılan yusuf sever adındaki aşçımız bize başvuru yapmıştır. Kanunen sözleşmesi yapılmıştır. kanunen 14 gün eğitim alması gerekirken kendi isteği ile vazgeçti şuan dosyası yargıdadır. Gerekli yerlere başvurusu yapılmıştır. Karar yüce adaletimizindir.

Bende mavi marmara denizciliğe yeni para yatırdım inşallah sıkıntı olmaz daha önce işe başlayan veya kandırılan varsa bana yaza bilirmi çok korkuyorum bu son şansım mutlaka gitmeliyi

Slm Tüm denizci arkadaşlarımıza hakkımızda yapılan Berk Ata adındaki gemici personelimizdir ve çüzdanı çıkmıştır. Kanunen sözleşmesi yapılmıştır. kendisi yurt dışı bayrağı istemiştir fakat o hafta çıkmamıştır.Daha sonrasında yapılan teklifi kabul etmemiştir. şuan dosyası yargıdadır. Gerekli yerlere başvurusu yapılmıştır. Karar yüce adaletimizindir.

Arkadaslar hakiketten gidip calisabilecegimiz guvenebilcegimiz bi firma varmi gidip goren deneyen bi arkadasimiz varmi bize bilgi verebilirmi ben odesa denizcilikle gorustum 2.500 tl kurs ucreti vereceksin dediler vasifli deniz adami kimligi verecez dediler tamam dedim ben biraz daha dusuneyim dedim ailemle ama gunde 4 sefer aryolardi ne zaman geliceksiniz diye o yuzden dolandirici olduklarini dusundum hangi firmayi onerirsiniz bu isler nasil olur bilgi verin arkadaslar

Hangi firmadan aldiniz

Arkadaşlar matafora denizcilik nasıl güvenilir.mi bilgisi olan varsa yardım etsin

Mehdı yıldız bız yarın gıdıyoruz basvuru ıcın sız gıttınızmı 05452282220

ince denizcilikteki hidayet musa cıbıroğlu beni gül gibi işimden kendi egon yüzünden yalandan yere çıkarttınya helal olsun sana hakkımı helal etmiyorum senin yüzünden ekmegimden oldum birde ukala ukala konuştun sana gerçekten hakkım haram olsun sana hakkımı haram ediyorum Allah seni işten attıklarından 1000 kat beter etsin inşallah

Noter harici imzalanan hicbir evrak geçerli değildir.

Saygilar

Koskoca hastane g mail adresimi kullanıyor buda yeni bir organ mafyası sanirim.

Sakın verme dolandırıcıdır o

Merhaba arkadaşlar kemal resi denizcilik hakkında bilgisi olan varmı iş başvurusu yapacagim bilgisi olan arkadaşlar 05413467265 den ulaşabilirsiniz bilgisi olan lütfen bilgilendirsin simdideş teşekkürler

Zirve denizcilik hakkında bilgi edinebildiniz mi? Hiçbir yanıt yok sorulara.

Bilgi edinebildiniz mi? Kayıt yaptırmayı düşünüyorum ama zirve ile ilgili hiçbir yorum paylaşılmamış cevap olarak. Yardımcı olursanız çok Sevinirim

Merhaba kardesim bende mabi marmarayı düşünüyorum benimle bilgi paylasimi yaparmisin bozzy3307@gmail.com burdan bana yaz lutfen

Panama denizcilik hakkında bilgi aldinmi veya basladinmi bizde iki kişi kayıt yaptırdık ve kişi başı 750 lira verdik lütfen dönüş yaparmisin

Arkadaşlar matafora Denizcilik hakkında bilgisi olan var mı yorumların çoğunu okudum ama bu Denizcilik hakkında bilgi yok bilgisi olan arkadaşların yardımcı olmalarını rica ediyorum

Evet ben de başvurdum olumlu bir şekilde geri döndüler ama pek güvenemiyorum nedense Ben Bodrum'da yaşıyorum Bir sıkıntı yaşamak istemiyorum bu işi yapan bir kız arkadaşım var çok memnun maaşı gerçekten de yüksek araştırma evresinde Bu şirket ile karşılaştım bilgi alırsanız bilgilendirirseniz sevinirim Çok teşekkür ederim

Firma isimleri bilmiyorum Fakat yapmanız gereken şey Milli Eğitim Bakanlığı'na bağlı olarak çalışan firmaları tercih etmek iş imkanı sağlanmıyor ama aldığınız belge ile yaptığınız görüşmeler daha olumlu geçiyor kurs ücreti 850 TL dir kamarot olarak Diğer sağlık evrakları için ücretler ayrı zaten

Nirvana denizcilik hakkinda bilgi alabilir miyim

Bu yorum yazar tarafından silindi.

Panama denizcilik nasıl bir denizci hakkında bilgi verin

Panama denizcilik para yatiracamda nasıl bir yer

Dragos Denizcilik ile ilgili bilgisi olan var mı?

Panama denizcilikle iş yerleşimim gerçekleşti. Müdürü Ceren hn. Çok ilgili ve dürüst... gözünüz kapalı gidebilirsiniz!!! İş konusunda irtibata geçebilirsiniz. 0554 1320119

Bu yorum yazar tarafından silindi.

İçin rahat olsun!!! Ben gittim belgemi aldım. Ve şu anda aşçı olarak çalışıyorum. Ceren hn müdürleri onunla irtibata geç!!!

Ben belgemi Panamadan çıkardım bir aylık sefere gittim şu anda izindeyim ikinci sefer hazırlanıyorum müdürleri ceren hanımla irtibat kurun güvenilir bir firma isteyen benimle de irtibat kurabilir telefon numaram 05535586533

Ben kaydımı oldum eğitimi aldım 62 lik var diye tuttum gerçekleşti şimdi 27 mayısta 4aylık sefere çıkıyorum güvenilir bir firma. Firma yetkilisi Ceren hanımla direkt görüşün. Bütün iş onda bitiyor

Bu yorum yazar tarafından silindi.

Hahahahah olaya bakin isi ilerletmisler kendi kendine hayal kurup yaziyolar buraya hemde nee tesadufku hepsii ayni saat ayni gun ve ayyni firma hakkinda memnun yazilar

Eger dogruysa ne guzel isini iyi yapan firmalarda var demektir yalansa da Komik :)

Bu yorum yazar tarafından silindi.

EA Denizcilik İnsan Kaynakları Limited Şirketi hakkında bilgi verebilirmisiniz arkadaşlar..

Umurbey denizcilik hakkında bilgi si olan war mi

Nımet ak gemı gorevınız ndır ve maasınız ne kadar

NEV GRUP,NEV-ADA DENZCİLİK ŞİRKETİ DOLANDIRICI!!
İNANMAYIN BUNLARA

Zirve denizcikik hakkında bilgisi olan varmı kaç kisi sormus kimse bi yorum yapmamış. Bilgisi olanlar cevap yazsin tesekkurler

Ens group denizcilik hakkında bilgisi olan varmı

Bu yorum yazar tarafından silindi.

Yön Denizcilik Hakkında bilgisi olan varmı acaba kariyer.net üzerinden başvuru yaptım ertesi mesaj geldi olumlu sonuçlandı diye aradım kurs ücretleri falan toplam 2800 TL tutuyormuş güvenli mi acaba bilgisi olan varmı 0541 922 8541

PANAMA DENIZCILIK HAKKINDA BILGI VERIN LUTFEN YANILMAK ISTEMIYORM.05348701606

Merhaba arkadaşlar panama denizcilik hakkında bilgisi olan varmı yardımcı olursanız bana maddi yöndenbenim için sağlıklı iyi olur

Merhaba arkadaslar reisoglu denizcilik hakkinda bilgisi olan varmi varsa lütfen paylasin

Bu yorum yazar tarafından silindi.

Kardes olumlu mu peki 4 ay geçmiş gemidemisin

Sözleşme yaptılar mi sanada

Ben de merak ediyorum ens hakkında bilgi aldınız mı

Bu yorum yazar tarafından silindi.

SERKAN SAY HEDEF DENİZCİLİK sayesinde şuan çalısıyorum. hiç teredüt etmeden gidip görüşebilirsin. Sayelerinde güzel bir maaş ile gemici olarak işe başladım.

Bu yorum yazar tarafından silindi.
Bu yorum yazar tarafından silindi.

Merhaba umur bey denizcilik hakında bilgi verebilirmisiniz 0507 205 88 19

Herkese tesekur ederim

Merhaba ilgi aldin mi
0532 672 23 65
Arar misin
Bende basvuru yaptim

Bu yorum yazar tarafından silindi.

Senin adın soyadın nedir kardeş telefonunuda yazda buradaki insanlar Faydalansın. Sende sahtekar bir firma sahibisin burda işçi ayağı yapıyon göt

Yalanını sikiyim senin. Cesur da dolandırıcı. Telefonda 2000 dolar maaş diyorlar. 2000 dolar 3800 tl mi yapıyo göt adam insanları kandırmayın

Kardeşim be güzel demişsin 1 yer ile görüştüm ama ne kadar doğru yanlış hangisine inanalım bilemiyorum bende bir yerden bir şekilde bilgi alırsa vs mail atar mısın ?

Hocam sa 2 gün önce maltepeye gidip görüştüm ama kafam karışık nedir neyin nesidir bende bilemedim bir bilgi aldıysan veya bir sonuç elde ettiysen arar mısın ? 0535 255 5709

Bu yorum yazar tarafından silindi.

Odessa denizcilik hakkında bilgisi olan var mı

Yorum Gönder

Denizcilerimiz.Com

.

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More